ORTAYA KARIŞIK...



(Kocişimin hediyesi güllerle sırıtırken.
..)











Ne zamandır bir sürü fotoğraf birikti,malesef  hiç ama hiç tarif yazasım gelmiyor.İnternete giresim bile yok gerçi ya...
Hani biri yazsa ben alsam bloğuma yapıştırsam bu iş belki olacak ama...
Ben o moda girecem de,kafamı toparlıyıcam da,oturup yazıcam da,fotoğrafları kesip biçip ekliycem de...Ohooooo ooooo ölüm gibi geliyor valla.
Havalar bir süper,bir berbat.Ondandır diyor herkes.
Neyse tarif yazmamı gerektirmeyen bir şeyler ekleyeyim dedim bloğa...
Buyurun efem...




(Kayınvalidemin pastasını servis ederken...)










(Eşimin anneannesi ve babaannesi ile...)


(Parkta öğle yemeği keyfi...)











Ve 15 Mart'ta evlenen abim Evrim ve güzel eşi Günce..
(sansürsüz bir blog istiyoruuuuz
{#emotions_dlg.cheesy})

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !